Ihan oikeat termostaatit pattereihin saapuivat tänä aamuna puoli yhdeksältä. Johan niitä oli odotettukin! :)

Olen ollut laiska tämän blogin suhteen. Olen ollut tosi vässykkä tuon työharjoittelun jäljiltä. Vielä tämä viikko olisi uurastettavaa ja sitten se olisi ohi. Tarkemmin sanottuna huomenna on viimone päivä plus sitten tehtävien tekoa parina päivänä! Loppuarviointi oli jo maanantaina, kun ei opettajalle muu aika oikein sopinu. Oon tosi tyytyväinen arvosteluihin. Kun oli tuossa pientä kriisin poikasta ilmassa ja vakavasti harkitsin jo omaa ammatillisuutta ja tulevaisuutta alalla. Mutta olen tyytyväinen etten luovuttanut. Aloin jopa pitää työpaikasta, vaikka ilmapiirissä sielä onkin kovasti parannettavaa.

Olen kovasti pähkäillyt mitä leipoisin tulevana sunnuntaina. Vanhenen ensi viikolla ja omat porukat tulee käymään jo nyt, kun eivät lähempänä ajankohtaa pääse. Appivanhemmat taas tulee seuraavana viikonloppuna. Olen pyritellyt kaikenmaailman leivonnaisia mielessä, mutta mieleistä en ole vielä keksinyt. Ja suolaista pitää olla myös kahvipöydässä. Harkitsin voileipäkakkua, mutta olen aika surkea siinä koristelussa ja muussa. Jos jotain hyviä ideoita teiltä löytyy, niin kertokee!

Olen muuten siirtynyt mustasta kahvista maitokahviin. Voisin jopa sanoa, että hieman parempaa se on. Mutta syy tähän on, että yritän välttää närästystä. Nimittäin päivittäin on tuntunut viime aikoina inhottavaa korventamista. Suklaa ja muut herkut eivät yhtään helpota tätä vaivaa. Päin vastoin.

Ja kun ruoasta tuli puhe, niin kai se pitää tänne vähän manata näitä liikakilojakin. Nimittäin kävin joku aika sitten labrakokeissa, mm. kolesteroliarvot otettiin ja ne pirut oli vähän koholla. Lääkäri sitten mainitsi, että ei parin liikakilon pois saaminen ole pahitteeksi. Kävin myös toisen lääkärin vastaanotolla erikoissairaanhoidon piirissä aivan toisen asian tiimoilta, sekin lääkäri mainitsi että laihduttaminen voisi olla paikallaan. Olen pienestä asti ollut pyöreänlainen ja nyt sitten pitäisi laihduttaa. Sen sanon että helppoa ei ole. Kaiken tämän lisäksi on heikkona herkkuihin. Ja rakastan leipomista. Joten nyt vain pitäisi saada itsensä sisäistettyä kilojen karistaminen.