Moikka.

Mä olen Paula. Kukas sä olet? Mun ainoo toivomus just sulle on, että jätät itsestäsi tänne merkin. Kerrot kuulumisia ja mahdollisen blogin osoitteen, jotta tiedän tulla käymään sun luona.

Ja miks sä tulisit täällä käymään toistekin? No että voidaan jorista turhia, ihmetellä ja lörpötellä.

Haluatko tietää musta jotain? Kai se kuuluu bloggailuun vähän kertoilla ihtestään. Mä olen 2-kymppinen tytteli. Asuinkaupunkini satamasta näen Saimaan. Opiskelen amk:ssa sairaanhoitajaksi, kohta alkaa toinen vuosi. Edellisessä todistuksessa lukee lähihoitaja. Asun paremman puoliskoni kanssa kerrostalossa, 47½ neliön kaksiossa. Meillä on parveke ja mahdottoman epäkäytännöllinen keittiö. Mä harrastan.. ei, kun rakastan leipomista, huuto.netissä/kirppareilla pörräämistä ja kaukaisten kamujen kanssa postikorttien kirjoittelua.

Mutta, nähdään jatkossakin :)


ps. laitan sivun asetuksia myöhemmin kuntoon.